Известие

Collapse
No announcement yet.

питане за бензинова помпа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Не е сложно, но облегалката подхваща с 2 куки долната седалка, куките са фанати с шестограмен болт към купето, и си е трики.....махни подглавниците предварително.....облегалката влиза на 4 "куки" в ламарината между багажника и купето....
    ok мерси,имам стара помпа ще пробваме да я сменим и да видим ще запали ли

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Не е сложно, но облегалката подхваща с 2 куки долната седалка, куките са фанати с шестограмен болт към купето, и си е трики.....махни подглавниците предварително.....облегалката влиза на 4 "куки" в ламарината между багажника и купето....
      колега как се изважда помпата от корпуса,имаш ли представа

      Comment


      • #18
        Встрани има едни щипки, като ги натиснеш и излиза нагоре, тя дори пружината леко я напъва така няма почти никакви усилия, само преди да извадиш помпата изкарай нивомера за да не го счупиш с помпата че е доста крехка пласмасата. Най-вече действай внимателно, щото пласмасите са поопекати и лесно чупливи.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
          Встрани има едни щипки, като ги натиснеш и излиза нагоре, тя дори пружината леко я напъва така няма почти никакви усилия, само преди да извадиш помпата изкарай нивомера за да не го счупиш с помпата че е доста крехка пласмасата. Най-вече действай внимателно, щото пласмасите са поопекати и лесно чупливи.
          маркучите и кабелите откачат ли се

          Comment


          • #20
            Ами като отвориш ще прецениш на място кое ти пречи, по някакъв спомен кабелчетата се откачат, то иначе няма как да изкараш нивомера от корпуса на помпата, пък и след като ще сменяш само помпата съответно ще трябва да и откачиш жиците. Добре е да цъкнеш една снимка с телефона, за да не размениш после кабелите. Маркучетата са едни твърди пласмасови които бензина им е разказал играта, така че там вече ще импровизираш с нещо друго. Щом казваш че имаш помпа (ако е цялата с корпуса и вс останало) направо я смени и не се занимавай да откачаш маркучи и тем подобни.Имаш само една букса и 2/3 "бързи връзки"

            пп Все пак, нали питаш за процедурата след като изкараш помпата с корпуса и от резервоара, щото малко не ми станя ясно?
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Ами като отвориш ще прецениш на място кое ти пречи, по някакъв спомен кабелчетата се откачат, то иначе няма как да изкараш нивомера от корпуса на помпата, пък и след като ще сменяш само помпата съответно ще трябва да и откачиш жиците. Добре е да цъкнеш една снимка с телефона, за да не размениш после кабелите. Маркучетата са едни твърди пласмасови които бензина им е разказал играта, така че там вече ще импровизираш с нещо друго. Щом казваш че имаш помпа (ако е цялата с корпуса и вс останало) направо я смени и не се занимавай да откачаш маркучи и тем подобни.Имаш само една букса и 2/3 "бързи връзки"

              пп Все пак, нали питаш за процедурата след като изкараш помпата с корпуса и от резервоара, щото малко не ми станя ясно?
              да аз я свалих цялата сас корпуса,имам само помпа без корпус

              Comment


              • #22
                Значи по описания по-горе начин, само маркучетата от помпата до корпуса ще е добре да ги смениш(така или иначе няма да можеш да ползваш старите защото са едни твърди като пласмасови и дори от темература не омекват) с такива устойчиви на бензин/масло и налягане, съответно и някакви скоби за да ги стегнеш. Това е, успех.

                пп А след като си я изкарал огледай да няма нещо запушено по цедката, щото казваш че помпата бръмчи-значи не е изгоряла, идеята е да не е задръстена цедката отдолу. Това ще го видиш като е разглобиш, така че не бързай да режеш маркучите.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  Значи по описания по-горе начин, само маркучетата от помпата до корпуса ще е добре да ги смениш(така или иначе няма да можеш да ползваш старите защото са едни твърди като пласмасови и дори от темература не омекват) с такива устойчиви на бензин/масло и налягане, съответно и някакви скоби за да ги стегнеш. Това е, успех.

                  пп А след като си я изкарал огледай да няма нещо запушено по цедката, щото казваш че помпата бръмчи-значи не е изгоряла, идеята е да не е задръстена цедката отдолу. Това ще го видиш като е разглобиш, така че не бързай да режеш маркучите.
                  ok mrsi

                  Comment

                  Working...
                  X